8/9 segis? ja de är Jag!!

jag är så seg idag, va på massage igår så spänningarna börjar släppa nu. det gör att jag får huvudvärk :(. efter skolan idag va jag med en vän en stund, de va skönt att slappa o snacka lite o så. sedan gick jag till gitarren, och sedan åkte jag hem för att gå till gympan. idag hade jag och åsa 8-9års gruppen! jätte duktiga! vi kunde BÖRJA med att stå på händer (tillslut utan hjälp), kullerbytta på PLINT, och balansgång på 120cm höjd. jamena herregud! dom är ju jätte duktiga! får försöka komma på något svårare till nästa gång... efter det har jag pluggat matte, svenska och engelska. nu ska jag inte blogga så mycket mer, utan ta vara på min sömn. jag älskar att sova ^^ , det är ju så skönt!
haha fast kanske inte sådär... men sjukt söt!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0