6/9 FULLT UPP!

åååh!! jag är SÅ PEPP! verkligen! imorgon sätter jobbet igång igen! jag jobbar som gymnastik ledare 3 gånger i veckan nu, riktigt kul är det! älskar mitt jobb.. i skolan har vi bara roligt, riktigt nöjd med stylist nu! love it to. jag älskar mina underbara vänner! ni är ju underbara! verkligen, tack för att ni finns, för utan er finns det inget jag.  puss. man blir ju so man umgås ;) . åh jag saknar min syster. :( hon bor ju i malmö.. 

men idag har jag varit på en introduktionskurs på körskolan! riktigt nöjd, det blev mkt roligare när jag träffade tobbe där som jag inte träffat på månader! <3 verkar som om alla blir längre utom jag, haha. x) 

på lektionen idag gick vi igenom schampoonering och inpackning, riktigt kul! sedan gick jag till körskolan, jag hittade mig även en fin tröja idag! kommer bilder på strax.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0