2/9 - goodinatti

hej! nu har jag varit på jobb möte i 2 timmar. jag jobbar ju som gymnastik ledare 3 gånger i veckan från och med tisdag. riktigt nice! helt ärligt, trodde typ aldrig att jag skulle säga det här.. men jag älskar barn! asso dom är ju sååå gulliga! jag jobbar nu tisdagar, onsdagar och torsdagar. då har jag 3 åringar (bamsegympa), 8-9 åringar och 6-7 åringar. jätte kul ju! :D så jag är jätte pepp på det här, det ska nog funka bra!

i morgon ska jag till skolan igen, för nu mår jag bättre. kan ju inte säga att jag mår helt bra, verkligen inte. men jag lever, och det funkar. sedan i morgon ska jag på stan med linnéa, sedan va med ludde och sedan sova hos linnéa? haha. hon o jag har inte snakkat såå långt.. men jag ska fråga ;D. jag behöver en riktig tjejkväll som hon o jag har sagt. sedan på lördag så är det fest med klassen och bygg.. får se om jag ska gå på den eller på marknad. nu ser jag FRAMÅT! jag peppar på livet, och glömmer det förgångna. så är det. eller jag försöker iaf.
här har ni några citat som jag tycker stämmer in bra på mitt liv just nu:

If a man can't handle you at youre worst, he sure as hell doesen't deserve you at your best!

What doesen't kill you make's you stronger.

Just have faith.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0