jag älskar dig

vad betyder de orden för dig?

de är verkligen tre små ord, men ändå de största på vår jord.

för mig så är den meningen otroligt stark. det finns inga ord som kan mätas med dom. jag tycker att det är synd när folk använder dom som ingenting, som om de inte betyder något. för de betyder ju så mycket! kom igen, seriöst alltså. säg det aldrig om du inte är fullt säker på att du verkligen menar det, djupt in i hjärtat. för det är en mening som ska komma från hjärtat, det ärligaste som finns. jag blir besviken när folk säger det för snabbt i förhållanden eller vänskap, när dom kanske är nykära. visst det kan kännas så, tro mig. men ta tid att tänka efter! slit inte ut dem. eller jo, gör det. men endast om du menar det!
jag har några få personer som jag verkligen älskar. men då älskar jag dom verkligen, jag skulle göra allt för dom. allt.


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0