Söndag.. 15 mars.

Jaah.. Vad ska man skriva?
Jo idag har jag bara slappat och läst.
Anlednignen till att jag har läst nästan hela dagen är därför aaatt....
Jag har fått låna Så länge vi båda andas, den fjärde boken i Twilight!
Åh tack så himla mycket natta! Du är en ängel i mina ögon ;)
Jag har kommit så längt till "tredje boken" i boken. ^^
Den är verkligen JÄTTE spännande!
Men jag kommer inte att avslöja något, utan ni får minnsan läsa själva. (a)
Och jag kan lova, att ni kommer att älska den. :D
Okej kanske inte ni som hatar att läsa och inte har någon fantasi, men ni andra. ^^

Meen senare på eftermiddagen så tyckte jag att jag var tvungen att röra lite på mig..
Så jag bytte om till mjukisbyxor+tjocktröja, tog på mig ett par försmå löparskor och tog en vända på 2 eller 2.5 km.
Efter det så tränade jag lite styrka när jag kom in, och tog sedan en härlig dusch. :)
Så jag är ganska så stolt över mig själv att jag gjorde det.. (a)

Jao, det var väll imn dag, Puss<33

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0