Mys<3 11 mars

Idag så ahr jag studiedag.
Långtråkig början, men skönt att sova ut.
Idag så ska jag bara slappa och mysa.
Det blir till att baka bullar med mamma,
och troligtvis spela monopol. ^^
Morgonen började bid halv 8,men jag somnade om till halv 10. ^^
Sedan har jag bara slappat framför tv:n till 12..
Så snart ska jag väll baka (a) det var ett tag sen..
Så japp.. Nu drar jag och skriver mer ikväll. :)
Jag måste även passa på att hälsa grattis till min kusin som fyller 7 år idag. Grattis :*
Puss på er, ha det bra :D<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: victoria,veckans blogg

Jst nu har jag en veckans blogg tävling, anmäld dig vettja ;)<3

2009-03-15 @ 01:36:22
URL: http://victoriasoderholtz.blogg.se.

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0