Dagen, 16 mars.

Idag fick jag skjuts till skolan, det var skönt. :)
Mamma skulle ändå åka med Ronja, - min älskade hund, till valla djursjukhus.
Därför att hon skulle opereras idag.
Jag hoppas att det gick bra, fr hon ska tillbringa natten där, så hon kommer inte hem förrän imorgon.
Skolan var ganska rolig idag, maria hade med sin systenkamera och fotade massor :D
Tihihihi busigt vare ;) x]
Jag hade faktiskt tänkt att ta med min kamera med,.. Meeen den glömde jag hemma. ^^
Dagen rullade på..
När jag kom hem så lagade jag mat till mig själv, och slappade lite.
Sedan så gjorde jag några få slingor i mitt hår, och så passade jag på att klippa mig själv lite. :)
Någon gång måste man ju prova, och det blev inte så tokigt, bara busigt. ^^
Efter det så läste jag lite i Herr Arnes penningar, en läsläxa som vi har i svenskan..
Men nu så sitter jag vid datorn och skriver måånga inlägg. ^^
Tihihi... :)

Jaja, nu så ska jag heja på LHC ^^
Puss på er, have it great ;)

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0