4/1 lite om allt möjligt ^^

Så här kommer det "försvunna" inlägget,
bara att jag har skrivit om det och förkortat det.
Men iallafall nu har ni något "nyare" att läsa,
 - Så enjoy!   ;D <3

Nu börjar jag med vad jag har gjort idag,

 om ni inte vill läsa just det här så kan ni "hoppa över det" ^^.
Men iaf så gick jag upp halv 10, åt frukost,
Sen så åkte jag och simmade.
- 30 längder faktiskt, ganska bra för att vara jag. ^^
Efter det så hjäplte jag pappa att laga mat. (:
- det blev frickadell-soppa. Muums ;p .
(jag var inte ironisk^^).
Sen så slappade jag ett tag, var extremt trött faktiskt.
Senare på eftermiddan så åkte jag skridskor på kanalen en stund.
Det var kul/mysigt, har inte åk på typ ett år.. ;p
Efter det så har jag mest slappat..
Men nu så ska jag sluta skriva om vad jag har gjort. ^^

Lite udda grejer bara:
-visste ni att fjärilar känner smaken med fötterna? x)
Fjärilar är fina tkr jag.. ^^
-min förra fysiklärare sa att jorden skulle gå under typ år 2014,
utav att en gigantisk komet skulle träffa jorden..
(lyckat... vi får väll se om det ^^ ).
-Tjejer gör extremt mycket för killars skull..
Jamena tänk efter nu tjejer, har inte ni stått framför spegeln i typ 2 timmar,
bara för att ni ska träffa en kille/killar. Eller kanske 3 timmar vid spegeln,
för ett disco/en fest..
Jaja så kan det va, så jag tycker att alla kan lyssna på den här låten:
http://se.youtube.com/watch?v=NTC4qkb8Ppk&feature=related
därför att den säjjer ganska mycket om vad vi tjejer gör för killar. ^^
-eller andra tjejer, vem vet. ?  xp
(lyssna på texten extra mkt).


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria

nej, 2012 är det jorden ska gå under. maria vet mycket om det där, fråga henne :D

2009-01-05 @ 23:43:13
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0