Upp till toppen och svarta backar. 19 feb.

Idag åkte vi skidor igen, riktigt kul.
Idag åkte jag även upp till toppen av berget,
 vilket var mitt mål innan vi skulla åka hem igen.
Det var väldigt läskigt, men roligt. ^^
Först så åkte jag röda backe ner.
Men sedan åkte jag upp tå gånger till, och tog då svarta backar ner. *Stolt* (a)
På toppen var det ävern en stor flock renar. :D
Det var jätte kul att se dem, för jag har aldrig sett renar förut. (:

Det är renar på biden, även om det inte syns så bra.^^


Jag uppe på toppen. :)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

jag har bata åkt dom grönna bckarna fast högst uppe i toppen i rome

2009-02-24 @ 17:49:39

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0