Skidor, för första gången.. 16 feb.

Idag åkte jag skidor för första gången någonsin.
Det var läskigt, och otroligt roligt!
Tack Annie för din undervisning i skidåkning,
och för att du stod ut med mig i barnbacken (grön backe). ^^
Och tack Malin, för att ditt tålamod.. x)
Haha.. Men det var roligt.
Och i slutet av dagen så åkte jag redan i röda backar. :D
Men ibland gick det fasligt fort, för fort.
Så då stannade jag, och började om igen. ^^
Det måste nog sett ganska lustigt ut när jag åkte där..
Jäääääätteee stora svängar och plogade jätte mycket i början. xD
Tahahahha..  Jaja.. Kul var det!<3


Utsikt

Utsikt+jag

Mina pjäxor, som jag hyrde.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0