Prao-redovisning

Idag har jag, tror eller ej, börjat med prao-redovisningen som alla i klassen ska ha, om sin prao-plats.
Det börja nog lite segt, men det rullar på.
Så snart ska jag väll ladda över bilderna från kameran till datorn, som jag har tagit där.
Jag kanske även kan lägga upp några av bilderna här. (:
Förra veckan så praoade jag på Café Linds konditori,
och ni kan ju tänka er hur läskad man blir utav alla kakor och bakelser som finns där,
när man dessutom jobbar med dom!
Ja, det blev jag iallafall.
Så jag tänkte vara jääätte snäll,
och läska alla andra på lektionen sedan, med bilder på det.  ~Tihi (a)
En positiv sak var väll att Linds bjöd på lunch och fika varje dag.
Så för mig innebar det en latte varje dag, eller två. ^^
Tänk vad man saknar det nu!
Det måste jag bara säja..
Ha det bra, ♥ Milla.


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0