Ny dag, upp&hoppa 10/2

Idag vaknade jag 07.50 av min mobils alarm.
Stängde av det och somnade om igen.
Sedan vaknade jag åter igen ca. 9, men låg i sängen till halv 10.
Men sen var jag tvungen att gå upp, enligt mig själv.
Jag var inte så hungrig vid frukosten, så det fick bli svart te och melon.
Sedan så har jag vilat det mesta utav dagen, därför att jag fortfarande inte är helt frisk.
Så mamma var gullig och ringde till Epsrit, skolan och sångpedagogen för att sjukanmäla mig.
Jag vill verkligen bli frisk tills imorgon, jag har ju knappt varit på Esprit någonting.
Och vi ska få omdömen från våra praktikplatser!
Så då kan det ju faktiskt vara rätt bra om jag är där en eller två dagar iallafall..

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0