Lyckig, for once.

Ärligt, jag kan inte fatta det.
Men jag är så himla lycklig!
Jag vet inte varför, men det känns som om inget kan gå fel. (:
Vilket är en underbar känsla.
Det tror jag nog att alla ni, också har känt nån gång,
- och visst är det fantastisk!? ;D
Även om jag kom sent till Esprit idag,
så gjorde det inte så mycket.
Och jag jobbade till fyra, istället för tre.
På lunchen åt jag på Linds,
tillsammans med Matilda, Emma, Elisabeth och Hannes.
Det var trevligt. ^^
Något som var süber bra, var väll att linds bjöd på min lunch.
Som ett tack för hjälpen, för förra veckan.
Nu så tänker jag jobba på så bra jag kan på Esprit,
eftersom att jag inte har varit där så mycket..
(På grund av sjukan.)

Annars så rullar livet på som vanligt. ;)
Jag går runt och hoppas på sommajobb med..
Jag har faktiskt varit glad hela dagen idag. (:
Och jag hoppas att inget ska förstöra det. ^^
Jaja.. Hoppas att ni åckså är lyckliga.
Puss&Kram<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0