Sick of it!

So sick of being sick! det är jätte tråkigt. jag har tröttnat på alla reklamer som visas på tv. tröttnat på alla webbsidor. och jag orkar inte plugga so. det är inte heller kul. skulle va roligare om ja kunde skrattat med maria samtidigt :) (syftar på måndags lektionen). haha. snart ska jag och syrran lana lite prison brake. och sedan måste jag plugga in minst 22 länder i asien + huvudstad, efter som att det är karttest på tisdag.! OMG. jag har inte kommit någon vart! nej nu måste jag sluta klaga, och se det positivt.. det går inte. jag vill tillbaka till skolan. för att det alltid ÄR kul att va i skolan på folkunga!

Jag tror att jag verkligen SKA slinga bruna slingor i mitt hår snart. vi har inte färgerna jag vill ha hemma nu, men det ska köpas (y). (mammi min är frisör) :):):)
tack för allt, thats it. vad jag ville säja.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0