Men GRR på dej med ..

haha nejnej det var absolut INTE grr på irländarna som raggade sjukt mycket på oss (lina, mig, ida, karin, kajsa, elin) igår. haha usch. förlåt med uuusch. som om liksom, dom trodde att vi var blonda dumma lätta svennar. men NEJ det är vi inte!. snacka om att jag dissade dom asso. inte för att va dryg eller så men dom hängde efter oss HELA kvällen. - sjukt jäkla irriterande. och så frågade dom karin om hon ville hänga med bakom buskarna och knulla. HAHAHAHAHA ooofta! och så glodde dom som faaan när jag skulle byta om från bikini till torra kläder, man ba: hallå du tappa hakan o ögonen där nån stans..
här ska ni få en konversation som jag hade med en av dom (allt var på engelska men jag översätter):

han: tja
jag: öh hej?
h: du är het!
j: hahah okeeej.. :s
h: mina vänner där borta gillar dom (pekade på karin, kajsa o lina) och tycker att dom är skit snygga.
j: aha?
h: jag tycker tycker att ni är heta (kollar på mig och elin)
j: hahaha
och så babbla han på om nått annat. vi lyssande inte.. x)
troligvis inget viktigt, haha..
h: hur gamla är ni?
vi: (sa våra åldrar utom jag, som sa att jag var 17 bara för att han skulle ge upp. haha.)
h: inte en chans att du är 17!
j: spelar det nån roll?
h: ja! du är 15 precis som jag!
j: haha som om du är 15. (han var kortare än mig ;o)
h: om du nu är 17, vad ska du köpa för bil?
j: lambourgini
h: ofta du har 240000 dollar!
j: lätt.
och så började han snacka om massa udda grejer, inget viktigt igen..
samtidigt som har kollade in oss, som bara stod där i bikini... USCH
och så började han veerkligen ragga på mig, men jag dissa totalt.
och hans kompis sa: det ser verkligen inte ut som om du är 15!
j: då ska vi inte snacka om vad du ser ut som.
(-hahahahahah-)
och så började han den första killen snacka med mig igen, och menade att vi typ va i samma ålder och fråga om jag hade kille o massa. shit asso så jobbig han var! seriöst dom hängde efter oss i 3 lr 4 timmar..
men jag dissade honom igen och sa att han var för ung/ för liten för mig. han fatta itne vörför men thats it, killarna jag aller för ska vara äldre. inte facking jämngamla och absolut inte äckliga. höhö.


jaja thats it, de var väll något lite onödigt för er att veta.. x)
men kvällen rullade på, det blev till att dela pizzor med mina babes<3
sedan började det åska, så vi gick till kajsa en stund, sedan skulle alla hem, men jag stannade hos tobbe en stund på hemvägen. :)

haha sen när jag skulle cykla hem så tänkte jag att ah med det är lungt det tar max 10 min.
men det tog mycket längre tid! därför att; jag är lite mörkrädd(a), och skulle tagit kanalvägen hem men det är skit mörkt där på kvällen, - inga lampor. så jag åkte upp till vreta för att ta den vägen hem, förbi macken. men där var det ju SJÄLVKLART heller inga lampor! + att min j*vla cyklellampa är trasig! shit. haha så jag tog en omväg på 6 km...
LYCKAT MILLA, verkligen.
hahah men lite motion skadar väll aldrig?
jaja, puss<3

bilder kommer senare, när jag fått nåra.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0