East fm + 0-ning

hmm. vad ska jag säja om kvällen?
den kunde verkligen ha varit bättre, det var kul att träffa er ifrån folkunga<3
kvällen blev inte alls som planerad, och jag var inte alls pepp på att kolla på tensta och maskinen, inte alls lika pepp som två dagar tidigare. och nu vet jag verkligen vad vänner borde gå för, vilka jag verkligen borde lita på, och vilka som verkligen borde stå mig närmast om hjärtat.. ush för leriga skor, våta kläder, kalla hjärtan och droppande hår.
allt slutade med att jag åkte hem ca: tio, ur trött på allt och alla.
- det finns inga ord som verkligen kan beskriva kvällen.
jag har endast två bilder från den totalt ovärda kvällen, och båda är på tensta och dom är inte ens på datorn så jag kuned lagt upp dom för er. blä.

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

illa..

2009-08-23 @ 18:50:40
Kommenterat utav*: heeej

säriöst äru arg på mej elr nått? :/

2009-08-24 @ 15:24:24

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0