Todays today 1/4

April April!
Hehe.. det har man hört några gåner idag.. ^^
Jag har blivit lurad, och jag har lurats... (a)
Jätte roligt iaf. :)


Dagen i skolan gick relativt snabbt.
Efterskolan så skulle jag och Johanna gå ner till Bosses glassbar och äte glass..
Det öppnade första gången efter vintern igår, så det var väääldigt lång kö. >.<
Men det var det verkligen värt! :D
Även Ludde och Elsa följde med till Bosses.
Efter att vi stått i den långa kön, och köpt våra glassar,
så gick vi till trädgårdsföreningen och njöt av dom där. :)
Jag köpte två glasskulor i rånstrut, den ena med smaken mango och den andra med "himmelsk pekan".
Och jag måste faktiskt säja att det smakade himmelskt. ^^
Det är liksom vaniljglass, pekannötter, marsmellows och kolasås i himmelsk pekan. :)
Mango smakade mango. ^^ och den var orange. x]
Jaja, efter att vi hade ätit upp våra glassar så passade vi på att leka tile i lekparken där..
Man fååår ju faktiskt vara lite barnslig ibland. (a)
Efter det så gick jag och Elsa till Gina Tricot och provade klänningar. :)
Det var rikigt roligt. :)
Tack för dagen hörrni!<3
Och Puss på er andra :)<33

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wickan

men ni slutade ju inte fyra idag? ni slutade tio över två..det är onsdag idag vettu..

2009-04-01 @ 22:36:46
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0