18/4. :)

Tjaoo :)
Just nu så är jag hos Emelie<3
Jag har sovit här sen igår kväll, igår va även Angelica och Frida med. :)<33
Haha på kvällen hoppade vi studsmatta, sprang runt.. chilla och spelade Sanningoch konsekvens.
Hahah jätte kul :D Idag kommer dagen spenderas med emelie fram till lunch, sen ska jag hem igen, så får jag se vad som händer. :) Jag måste bara säja till er, att jag ska försöka börja blogga oftare! För det kanske kan behövas^^
Men nu ska jag och emelie äte frukost, puss hej<33


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Wictoria

veckans blogg på min blogg,

anmäl er nu!



bra chans att visa upp sin blogg :D

2009-04-18 @ 22:29:46
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0