Onsdag v.46 (:

Även denna dag har varit underbar<3

Haha (a), o jag tänkte bara säjja att:
Än så länge så älskar jag min nya klass ^^
Den är jätte bra, o rolig. (:
En av våra lärare kan ju låta som ett helt zoo på en gång..
[fråga mig inte hur ;s] x)
Det första jag gjorde när jag kom hem ifrån skolan idag var att gå till rummet,
för att se om de var klara med tapetseringen.
Och det var det! :D haha Det blev jätte fint :D<3
Som sagt, en fondvägg är röd med typ "ringar" på^^,
 och de andra väggarna är vit/grå med silverstjärnor på.

 Senare på kvällen blev det att åka till BoF [Bild & Form] <3
Efter det så åkte jag till kyrkan & gick på gudstjänst [busigt nog] haha.. [x
[Efter som att jag duktigt nog håller på att konfirmera mig. (: ] 

Jaja iaf, tack för dagen.
Och puss på alla vänner som betyder<3
[och alla läsare med (: ]


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0