Maskerad<3

Japp, igår så var det maskerraddisco för de på folkungaskolan<3
Innan det så åkta jag o Vickan till brio & köpte vithårspray till mig. ^^
Sen åkte vi hem till henne igen. Och började tupera & locka mitt hår,
det tog väll 1, lr 2 timmar. Sen så tuperade jag henes hår, o plattade.^^
Sedan så åkte vi hem till Ellen, och tog på oss utklädningskläderna,
Ellen blev häxa, Vickan nån typ punkare, Och jag klädde ut mig till Marilyn Monroe.<3
Sedan blev det av till discot, ca: kl.19.30.
Där var det ganska mycket folk. (:
Vi gick direkt rakt in i "klumpen" som dansade, och ställde oss i mitten dansade loss!
Hahahhaha jätte kul var det! När vi hade dansat till nåra låtar, kom Katta också,
Och så "hittade" vi elisabeth, Becka, elsa, markus, albin, alfred, .. AH orkar inte räkna upp alla namn!
Sorry gajs<3 men det var väll runt 20 lr 30 som man kände/kände igen.
Men jag tycker nog att det var bra att gå dit, för jag lärde känna ännu mer på folkunga då.<3
Jao, o det var ganska många som faktiskt tyckte att jag såg ut som marilyn monroe, & det var ju bra! (:
De känns som om man dansade hela kvällen verkligen, fast det gjorde vi ju med :D
När jag, Ellen, Vickan & Katta [lr fler.] gick o dansade i mitten av alla hela tiden
så kom det fler o fler, & tillslut var det en jätte stor ring av dansare, killar & tjejer.
Jätte kul var det. Folk dansade in i ringen, gjorde några "moves" o ställde sig i ringen igen.
Sen följde folk på. B.la. jag o Ellen. Vi ställde oss i ringen o släppte loss!
Hahahha.. aah den här kvällen kommer jag nog alltid att minnas<3
Det känns som om Dj:en spelade låten: Alla som inte dansar, hela tiden.^^
Jaja Dj:n var jätte duktig, & spelade många olika låtar, med bra blandning. (:
Om man säjer så här: Jag dansade så mycket så att jag bick blåsor på fötterna! x)

Så, Tack för kvällen Alla som var med!<3
Sen vid ca: halv 12 så åkta jag, ellen, & vickan hem.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0