Slösa ;) 26//12

*Idag har jag vart på stan i ca 7 timmar, med frida och shoppat loss ;) .
Vi har haft as kul, provat maaassor med kläder, och slösat med pengar ^^.
Jag köpte bl.a: 2 cardigans mörk grön och mörk brun från gina, lila/rosa t-shirt med tryck - gina, bh & string (a) - H&M,
röda spets trosor hipsters & "vanliga" - gina, örhängen (silver ringar, stora) - glitter, örhängen åt sis & en halv pizza x).
oooch så har jag köpt väärldens bästa hårsprayy ^^ : got2be smooth and chic, jag är kär!^^ - från H&M (a).
Här kmr lite bilder på vad jag & frida har köpt. <33





Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Frida<3

Jajamen där ser man mig x)<33

2008-12-30 @ 16:15:45
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0