jao.. dagen 15/12


[oretusherad bild]




kej.. lite tankar bara^^


- det är tre stycken som inte bevakar mig, vilka? ;o

- shiet de är ju jul om typ en vecka ..

- vi slutar f*n snart! ;D

- jag älskar frida tapper

- jag älskar erika heineman

- jag älskar jätte många.! ;O (:



btw, så körde vi leken: älskling, älskling älskar du mej?,
på spanskan, på spanska! ;D
hahah det var jätte kul, tyckte jag iaf.
de gick inte så bra för alvin om man säjjer så^^
inte för vickan lr natta heller ^^ (a)

sen har jag fått reda på de flesta av mina betyg.
vg i de flesta ämnena. g i nått, och tyvärr ig i ett.
men det bättrar sejj :D ^^



puss på er, och dig ^^


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

tråkigt att du skriver allt det där på bdb :/ man vill ju bara läsa dt i bloggen och vad betyder silkestar?

2008-12-17 @ 16:41:20

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0