5/6 dec. :D

Fredag:
Idag var det skola, sen efter skolan så skulle jag gå på stan med; Becca, Linnéa, Karin, Erika, Vickan, Frida, Ellen och Lollo. :)
Men p.g.a. att jag glömde pengarna hemma så kom jag in till stan 1½ timma senare.
Så jag hann inte träffa Ellen, Lollo eller Becca.. "/   synd.
Men iallafall så var det kul på stan med de andra.
Sen efter ett tag så åkte alal utom jag och frida hem, så hon och jag gick ett tag till. (:
Sen så åkte vi med hem, fast vi hämtade upp Erre<3 på vägen.
För att hon och frida skulle sova hos mig senare! :D
När vi väl kom hem till mig så åt vi kvällsmat: Kyckling, morötter, potatis och bearniésås. (:
- Mums"! :D    Men iaf, sen efter det så gick vi hem till frida och hämtade hennes saker, [så hon kunde sova över].
Sen så gick vi till Hemköp och köpte godis ^^
Btw, så träffade vi max & pontus på hemköp. (:
Och sen gick vi på fjortis-safari! hahahahahaha så j*vla kul dt var. (:
Men efter nån timma lr 2 så kom vi hem till mig ige, och snakkade, slappade spelade gitarr. och drev med några vissa personer. hahaah det var as kul! x'D
Men sen så  fixade vi sängarna, och ja! det får plats 2 madrasser i mitt rum!
Även om vi bara hade behövt en, eftersom att erre somnade i min säng, så vi delade ^^
Men vi somnade iaf typ 1, lr 2.
Och vaknade igen kl. 11.45 xD lr nått.?
 Men sen åt vi frunch [frukost/lunch].
Och sen åkte Erre & Frida hem igen.
- Tack för dygnet! x)
Älskar er<3 Te Quiero.(L)
Erika,   orden
Idag:
- blir det nog att slappa, och plugga biologi. ^^
+ att jag tror att jag har fått värsta förkylningen. -.-
Jag har ont i huvudet, lite ont i halsen, och snuva. ^^
Jaja.. wtf. det är ju helg! (;


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: anonym

Haha vilka personer? :S x)

2008-12-11 @ 15:33:33

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0