29/12 möblera-om-dag

Idag har jag & pappa spenderat istorsett hela dagen åt att möblera om i mitt rum, igen. ^^
Så nu är det väll ganska fint, om man bortser ifrån allt som är inproppat i bokhyllorna. ;p
Jag har faktiskt, trot eller ej kastat/gett bort 1/4 av min garderob.
Men nu ska jag iväg till IKEA och köpa kuddar och lådor till rummet.
Så jag fortsätter med inlägget senare, puss♥



.. Så nu kan jag fortsätta med inlägget ^^.
Förlåt för att det dröjde ca. 23 timmar..  ;p
Men iallafall, vart var jag..
just det, jag hade kastat bort 1/4 av min garderob..
Men den blev i allafall ganska snabbt fylld igen med allt nytt jag har köpt, tihi (a).
Efter det så började jag lite smått med att plocka upp alla 7 lr 8 flyttkartonger,
som jag packat ner alla mina saker i när vi tapetserade om.
Så jag kanske, duktig nog har packat upp en halv. ^^ 
Idag åkte även min morbror + familj hem.
Det lär nog dröjja tills vi träffar dom igen,
men man kan hoppas på att det inte dröjjer för länge. ;p

På IKEA så köpte vi (jag och pappa) röda lådor, och stoora kuddar (60x60), + vita kuppfodral.
Det blev jätte fint ;D

Men nu ska jag inte skriva mer på just det här inlägget,
 utan jag ska skriva ett nytt om vad jag har gjort idag. (30/12).. (a)

Puss&Puss&massa kramar<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: cornelia

Det låter bra du. Men vart ligger den där affären du sa att spetsgradinerna fanns? Jag fick lite panik imårse när jag vaknade o såg att jag inte hade köpt dom än fast jag har haft hela december på mig.. Tell me, please.

2008-12-30 @ 14:03:05
URL: http://cornejleja.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0