18 dec.

Jag älskar dig.




Tänka sig, du kunde inte kata själv så du behövde dina vänner. (:


Förövrigt så hade man ju bäst idag med emelie & frida. ^^
Sjukt soft skola idag.
vi började 9, städade till 10.. ^^
Sen så kollade vi på film, Nightmare before christmas.
Efter det så var det lunch, - risgrynsgröt. (:
Jag emelie & frida hade j*vligt kul på lunchrasten x)
- men för vissa andra var det väll mindre kul.. (a)
Efter lunchen så var det film i aulan, Mamma Mia med singalong!
Fast det var nog bara jag och emelie som sjöng, men ändå  ;)
Det var sjukt roligt i aulan, speciellt med killarna^^.
- haha jo jag vet att det där kan misstolkas, men snälla, - gör inte det. ;p
Vi slutade direkt efter filmen, vid två.
Så jag åkte hem med 14.35 bussen, samtidigt som Joel.

Idag har jag faktiskt fixat en bra sak med.
Troligtvis en kille åt Erika. ^^
Men vi får se hur det går. ;p <33
- haha.


Imorgon så kommer jag att spendera dagen med Frida Danielsson.<3

Så puss på er.^^<33


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria

fast det var bara första låten som var singalong och sen slutade det och jag och maria var bäst på att dansa :D

2008-12-18 @ 19:12:19
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Kommenterat utav*: Anonym

fetkul

2009-03-03 @ 19:04:15

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0