Prislista

Silkestar Prislista

Följande prislista gäller från och med 2013-01-01 och tillsvidare om inget annat sägs, med undantag för eventuella erbjudanden.
Jag erbjuder alltid minst en veckas garanti, har det blivit något släpp eller om en nagel lossnat görs den nageln om kostnadsfritt förutsett att det inte är en självförvållad skada. Varesig det är en självförvållad skada eller inte är upp till mig som certifierad nagelterapeut att bestämma.


NAGELBEHANDLINGAR

☐  Nagelförlängning naturell eller helfärg: 495:-

☐  Nagelförlängning glitter eller fransk: 545:-

☐  Nagelförstärkning naturell eller helfärg: 395:-

☐  Nagelförstärkning glitter eller fransk: 445:-

☐  Återbesök delux: 345:-
påfyllning av nytt material samt nedflyttning av fransk eller glitter.

☐  Återbesök: 295:-
påfyllning av nytt material samt filning av form.

☐  Besök mellan återbesöken: 95:-

☐  Gellack: 245:-

☐  Klassisk manikyr: 195:-

☐  Manikyr inkl. hand & armmassage: 275:-

-    Kristaller/stenar 5 kr/st eller 10 st för 40 kr:-

-    Dekorer 10 kr/st eller 10 st för 80 kr:-

-    Nageldesign 5-15 kr/nagel

VILLKOR OCH REGLER

☐  15 årsgräns eller medgivande av vårdnadshavare gäller för nagelförlängning.

☐  Jag utför inga behandlingar på sjuka naglar oavsett nagelsjukdom.

☐  Jag utför inga behandlingar när det finns sår, blod eller infektion i närheten av naglarna.

☐  Garantin om en veckas hållbarhet gäller INTE på personer som:
- är gravida
- tar mediciner
- är nagelbitare
- har självförvållat en skada i konstmaterialet


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0