sommarprojekt

denna alternativt min andra blogg (millapettersson.blogg.se) kommer bli mitt sommarprojekt! dvs dagliga uppdateringar om smink, naglar och mitt liv såklart! så som många andra bloggar, men det här kommer sticka ut tack vare videos där jag steg för steg visar en make up osv! 

är numera diplomerad nagelterapeut inom OPIs gel, och erbjuder även dessa tjänster!

så, VAD TROR NI? är detta en bra idé eller? :)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin? Och Blogkeen om du har?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram



Om vi redan följer varandra så ber jag om ursäkt, då behöver du bara ignorera kommentaren. ^^

Svar: Hallå! absolut. lägger till dig. :)
Milla

2012-05-15 @ 09:22:20
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Kommenterat utav*: Emma Lannebrink

sv: följer dig nu, blev nummer 19. säg till när du följer mig!

kram

Svar: härligt tjejen! klickar in direkt!
Milla

2012-05-23 @ 11:50:12
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0