du får leva med det resten av ditt liv*

millapettersson
tjennafän, haha!
ja jag kan ju skriva om hur förbannat långtråkigt jag hade igår, men njaae. 
i fredas var jag i vikingstad/utanför med folk & grilla & drack "san fransiscos" ;) sedan åkte jag till fiiinfin pojkvän & sov där. igår va det Keep it Loud i LKPG men jag gick inte dit. blir RIX FM nästa helg istället! 

nu ska jag fixa lite i rummet för snart kommer sköna typer hit! pussciao
Palmer på strand i solnedgång, © Reporters
ser det inte underbart ut...?

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Emelie Fredén

då ses vi förhoppningsvis på Rix FM =)

2011-08-14 @ 21:28:03
URL: http://emeliefreden.myshowroom.se

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0