3/9 - todays today

tjoho! guess what?
idag lurade jag linnéa och hanna att vi började 8.45 (var sten säker på det) och vi började visst 10... haha! så vi va 2 timmar tidiga, tänkte gå o köpa te men de va stängt.. så vi satte oss i några soffor, då fick vi besök av två killar som va lite små sura först för att vi tagit deras plats :P haha! menee vi börja snacka, och vips så hade det gått en timma och vi skulle börja. riktigt trevliga!

på dagens formvignings lektion (3 timmar lång) så presenterade vi våran egen kläd stil genom klippdockor, ritkigt kul! jag älskar ju att måla med akvarellpennor så det fick jag göra. :) 
efter att vi slutat så gick jag, linnéa och eve till subway och käka lunch! mums!!! :D haha eve som redan ätit där 7 gånger sedan skolan börja XD. sen så gick eve till bussen, och jag i Linnéa fortsatte på stan. vi gick till bikbok, för att jag ALDRIG handlar där, haha de var ju på tiden så jag hittade en underbar halsduk/scarf! jätte fin verkligen! totalt värt 150:-. den kan ni få se på bild i morgon. vi kollade prao platser, och lite annat smått. haha på H&M gick vi fram till ett sminkställ för att kolla vad som fanns, och jag hade kanske 7/10 saker på det bordet. 4 av dom var foundations x) . (smink nörd I know.)


efter att vi varit på stan en stund så gick vi till bussen... till rese.. haha! så vi hoppa på bussen till borénsberg där. vi mötte upp Ludde o hans kompisar, sen gick linnéa hem direkt typ och efter en kort stund så gick jag och Ludde hem till han. haha vi har kommit fram till att vi är lite små lustiga.. och att jag är klantig! :o haha. 


mene, ah det här var min dag. inte riktigt exakt in i detalj men ganska mycket av allt. nu ska jag snart sova. i morgon blir det nog husbyfjöl marken. puss! <3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria

kill-break va? dvärg

2010-09-04 @ 19:07:22
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0