2/9 - hej hopp

nu är jag på fötterna igen, eller jag hoppar iaf på en fot lite vingligt.. menee jag ska nog klara mig. nej jag SKA klara mig, sånt här får inte trycka ner mig. de har de gjort,jag hatar när sånt här händer. kärlek ska ju vara de finaste som finns, men de ända jag verkar få ifrån det är en fet stor mardröm. ush. får gråt-attacker, deppiga stunder men just nu, så är jag OK. igår piggade martin och linnéa upp mig (TACK!). idag är jag hemma, ska duscha och sedan gå ut i det fina vädret. jag ska njuta av livets små stunder, se framåt och istället vara med mina vänner varannandag. minst.
just nu vill jag surfa. då menar jag våg-surfa! det är så härligt, visst det är sjukt jobbigt, men när man väl står där på surfbrädan som bärs ändå fram till stranden av en enda våg, så är allt värt det. då är man king of the world. eller iallafall av brädan och havet :D jag lärde mig att surfa på fuerteventura i vintras, och hoppas på någon utlandsresa snart igen så jag får surfa. ♥   I love it!
pärlor ifrån guldfynd    http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=1810027&step=1&&productType=5&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=450&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
helt obehörig bild.. mene vad kan jag säga? jag gillar smycken.


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0