16/9

oh shit! idag på idrotten så hade 80 min ren konditions träning! sjukt svettigt blev det, men jag är så glad att jag packade ner schampo, balsam, tvål och hårfön! :D sedan fortsatte skolan med svenska, matte engelska. sedan åkte jag och linnéa hem till mig, fixade naglarna (så nu är lösnaglarna borta!) och sedan cyklade vi till gympan. på gympan hade alla ungar överenergi som vanligt... så det blev en riktigt jobbig uppvärmning, fast dom vill ha jobbigare ändå!? :O herregud... sedan kom jag hem och har spelat lite på min babe (akustiska gitarren). i löv it <3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Zhinelle

va fin header! :D<3

2010-09-16 @ 22:12:44
URL: http://zhinelle.blogspot.com/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0