12/9 Mitt liv är MITT liv, och med det gör jag vad f*n jag vill!

helu, nyvaken här i sängen. nu ska jag tacka henrik för gårdagen, jag hade verkligen jätte roligt. nu i veckan som kommer ska jag träffa rebecca någon dag, och zhinelle någon annan. idag ska jag in till stan, sedan kanske ut till borénsberg o träffa martin, men de får vi se.. och ja, jag VET att jag skrev för ett tag sedan att jag har tagit en kill break. och det HAR jag. visst jag bloggar om att jag varit/ska va med killar, men vadå? får jag inte va med mina vänner nu eller? jo detär klart jag ska. om vissainte visste det så kan man faktiskt vara vän med killar... 

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria persbrandt

..ja, men inte du..

2010-09-12 @ 20:51:35
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0