10/9 !

nu skulle det varit i morgon..  men skit samma. im moving on.

idag va de liite små sagt i skolan, men vi slutade ett. då gick jag, maria, josse, linnéa, hanna och rebecca till ming palace och käka lite buffé, sjukt gott! sedan shoppade vi, och jag hitta en så sjuuukt snygg bh! faast jag köpte den inte XD haha ångrar mig lite faktiskt.. men jag köpte ett linne som jag ska klippa hål i. (hahajag förklarar mer i morgon). jag köpte även 2 nagellack och en skit snygg ring! jag ahr fixat mina naglar med, dom är blåa nu :) efterr stan så va jag med martin o chillade gaelet. nice! men nu ska jag sova, puss! bilder kommer i morgon! och i morgon kommer även lite fina vänner till mig :D

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria

martin mirow? haha kill-break, din DVÄRG

2010-09-11 @ 15:37:20
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0