PFF - WTF

jag är på dåligt humör.. fan.
nu ska jag sova, eller försöka iallafall. kunde inte sova nått förra natten, så jag hoppas på mkt sömn inatt. mene, jaja. varje gång det 'ska' hända något stort i mitt liv så drömmer jag mycket. ärligt. jag drömmer om personer som kommer spela en större roll i min framtid, jätte udda, men ganska bra.. så nu har jag drömt en hel del, och jag hoppas på att dessa personer kommer att finnas för mig på ett bra sätt inom snar framtid..

jaja, nog om mig och mina konstiga drömmar.
en sista fråga till er läsare:

VAD ÄR KÄRLEK FÖR DIG?



Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Laila

Det är viktigt :) Kärlek är något starkt mellan två personer :)

2010-10-21 @ 23:14:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Kommenterat utav*: Anonym

Kika in ochs e om det är nått som passar dig gums:)

2010-10-22 @ 10:41:31
URL: http://kscollection.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0