5/10 - Barngymnastik

cha cha bloggeeen!
(-ironi-)
men iaf, nu ska jag efter en vääldigt lång (men egentligen kort) dag iväg och vara gympa ledare och leda små tre åringar. med tanke på mitt sura humör för dagen så får vi hoppas på det bästa, fast dom där småttingarna brukar göra dagen lite gladare. :)  sedan kommer jag hem o är hemma en liten stund, sedan ska jag iväg och pröva på en annan sorts dans ikväll.
i söndags var jag på streetdance, som jag har sett fram emot. fast de var inte så kul som jag trodde. :p så nu ska jag på 'house', som är en sorts streetdance.
kan berätta att min lärare är lite smått konstig, hon ger oss bara texter att jobba med som handlar om våld, pedifili, mord, död eller annat konstigt. det är ju inte normalt! jamena shit, ge oss något som inte känns obehagligt eller jobbigt att läsa. jag personligen tål inte sånt, ush!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0