2010~10~28

nu är det inte långt kvar till haloween! verkligen inte :o jag tycker att det är jätte roligt att klä ut sig! haha ^^
antingen blir det catwoman, troll, djävul eller ängel. vilken tycker ni?

ahja nu ska jag stänga av musiken så att min lilla mamma kan sova, haha. :D i morgon är det matte prov, vi fick reda på det idag! dagen innan är ju inte så snällt.. men det är bara på procent så jag hoppas på det bästa!. idag har jag tränat gymnasterna igen, jag börjar bli lite strängare mot dom nu. det behövs för att dom verkligen ska lära sig nått snabbt! och det är ju målet!

nu ska jag göra manikyr (haha jag vet, så sent på kvällen?) -any time! och åh vad jag längtar! nu är det bara en och en halv månad kvar tills jag reser till lantzarote! puss

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0