2010~10~26

tjo allihopa! dagen idag har varit underbar! jag har varit på så bra humör! i förmiddags var de skola, sedan åkte jag och en kompis hem till mig och lagade underbart goda pannkakor, haha dom blev lite brända och en blev mos, men de göör ju inget för dom smakar ändå lika dant! :D hihi eller hur? ;)  

sedan gick han till bussen, och jag cyklade ner till gympan. idag var det tre-årsgruppen! jätte söta är dom! ^^ vi (jag & hjälpledare) gjorde en bana som dom verkligen tyckte om idag, super! 

nu ska jag byta om till mjukisar (sitter i leggins), dra på mig lite varmare kläder och sedan ta bussen in till dansen! ni har väl inte missat att jag börjat dansa HOUSE! det är gryymt roligt! riktigt jobbigt med, haha men det kan jag behöva (a). juste! måste fixa vatten flaskan med! :D aja nu måste jag dra, puss<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0