2010~10~20

idag är jag inte lika sjuk, är nog på bättringsvägen! och det hoppas jag verkligen!! jag har varit sjuk i nästan en vecka :( så i morgon ska jag till skolan och mobba grune. haha! nej de ska jag inte, men vi små mobbar varandra lite på skoj! ;) synd att min  klass inte har matte ihop med hans klass längre, den är så j*vla härlig! <3 löv it. :) 

men nu ska jag fota lite nya kläder tror jag, så ni får se dom! på fredag ska jag göra något åt mitt hår! det är så långt nu, och är bara ivägen. och så har jag totalt tröttnat på färgen (har varit blondin i 3 år.) så de blir kanske bruna slingor och blonda? eller bara bruna eller bara highlights? :D ååh spännande! jag ska klippa mig med! :D <3
lite folk från gruppen/klassen! älskar er, ni gör jämt min dag!

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0