som om..?

som om jag skulle lyckas med det där, tänkte jag när jag stog på dans golvet och läraren seriöst förflyttade sig genom att blixtsnabbt snurra runt genom steg från att vara på alla 4, till att stå med magen uppåt istället för ryggen, och sedan HOPPAR upp med fötterna i luften (så man bara har en hand i golvet) och landa snygg och dessutom hålla balansen? ...


MEN jag lyckades! WIHI! :D haha är sjukt stolt och glad.. men det behöver liiite mer träning, men det löser jag på lördag :D!
för er som inte vet vad house är: det är en sorts streetdance, om ni sett filmerna: step up, step up 2 the streets eller step up 3D   så kan jag säga att det påminner om sådan dans! :)

idag breakade vi lite med ! skit kul :D älskar verkligen att dansa.! <3



Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0