några sekunder, spelar roll.

det är de små stunderna som gör livet stort. 
just nu sitter jag ner burrad i soffan med filtar och kuddar och raggsockar på fötterna! haha! men ahja, är det första advent så är det! det har ni säkert inte missat, men ändå! BTW jag vann dagens blogg hos: www.cwiklund.blogg.se ! roligt roligt. :) idag vet jag inte vaaad jag ska göra faktiskt, snöstorm ute.. riktigt kallt.. haha om jag ska träffa nån så får den komma hit. ja just nu är jag väl lite ego, men det är ju sååå kallt! :O och jag vill baka lussekatter! :D fast då måste jag ju gå ut för att handla? hmm.. är det värt de? ;) haha. :* min dag är bra. den började bra. jag sak på modell för en dag snart, jag har vunnit dagens blogg.. btw ta chansen att delta i dagens blogg här på min blogg! inlägget hittar ni längre ner på sidan eller i 'side':en. om ni har frågor om blogg design får ni gärna fråga! jag hjälper mer än gärna till :)'

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0