Visst är det galet skönt med sommar? ...

Visst är det galet skönt med sommar? ;) haha det är ju jag som tjatat och tjatat om sol när värme, och här är den!:d Yes, jakpot baby:d så idag har jag legat och stekt i solen, 23 grader! Sjukt skönt kan jag lova;) men du sitter jag iaf på bussen på väg in till stan, får jag ska träffa emelie och angelica m.fl.:) sedan drar jag och emelie till Boodh får det väntas bad och bastu;) YesYes det gillas:* Btw så är dagens outfit: shorts(rosa och vit rutiga), svart linne, flipflops(!), utsläppt ostylat hår:) :* har kommit på att jag måste skaffa solglasögon! :o får väl passa på nu när jag faktiskt snart är i stan:) Btw så mobilbloggar jag, Skit bra! Oki vi ses, puss:*


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0