snabbis..

det blev stan idag :D :G
katta och maria kom till mig på hm, när vi kom ut där ifrån hade jag o katta varsina kassar såklart!
i min låg det: solpuder från mabyline och en ögonskuggspensel.
sedan käka vi lite, maria drog till expresso house och jag och katta fortsatte till gina. :)
där inne är vi väl i en timma eller så.. haha. och när vi går ut DÄR ifrån så har jag ytterligare en kasse.. hm.
men i den var det en jätte fin hallonröd bikini! åh jag är typ kär, haha fast inte i en bikini kanske? ;)
sedan gick vi tillbaka till hm igen :p
haha och jag KAN verkligen inte hålla mina shoppinghänder i styr, så jag kmr där ifrån några hundra fattigare igen. där köpte jag ett super snyggt långt linne och ett sexi nattlinne;)
jag laddar upp bilder på allt i morgon tror jag, klart ni måste få se!
förresten så har jag spanat in ett par skor med.. hmm. men nu måste jag chilla lite med pengarna (a).

c i a o


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0