it will all get better in time

nu känns allt en aning lättare, det är bara 2 veckor kvar till sommarlovet! fast det väntas 3 prov i vekcan -.-
jaja, NUUUU ska jag INTE tänka på dom utan BARA på att det snart är lov! :D


nu ska jag snart fixa naglarna! det ska bli fransk manikyr, i gele eller akryl. vilket föredrar du? jag vill helst ha gele. ;) jag ska även göra en nagelförlängning, hoppas på att hon som ska göra dom har med sig 'glitter rosa' underlagsfärg, för då syns inte kanten lika tydligt när naglarna växer sen.

 för som inte vet vad gele och akrylnaglar är så kan jag förklara.
det är som extra extra starkt nagellack som håller naglarna jätte starka och långa i 1 - 3 månader. :)



Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0