midsommar dagen

jag sov ut hos linus, haha själklart så är han seg som vanligt (sorry (a)) och sover mycket längre än mig. men sedan så skjusade han hem mig. han drog till en kompis och jag fortsatte va med min familj.
efter en liten stund hemma så åkte vi (familjen) till några kompisar i borensberg. det var riktigt kul att träffa dom igen! det var några år sedan sist. . . efter en stund så träffade jag en gammal bekant, ludde. det var kul. vi chillade, snackade och lyssna på musik en stund. sedan så skjutsade han mig tillbaka igen, så jag åt jätte god grillad mat hos kompisarna med familjen. sedan så träffade jag och sis några andra kompisar en liten stund, också några år sen sist.
jag måste verkligen bli bättre på att hålla kontakten med folk! hehe (a).
efter allt så åkte vi hem igen runt nio och chillade hemma.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0