yeat, another day

så nu är jag lite mer på g, haha vaken alltså. klockan är tolv, jag väntar på att emelie fredén ska vakna och höra av sig (jäkla sjusovare) ;) . jag vaknade typ 9 av att en unge typ skrek i köket (haha tyckte jag) men jag trodde de va en dröm, fast mamma sa att vi tydligen hade besök så tidigt (wtf?)...

jag hade väärldens KONSTIGASTE dröm inatt! haha jag drömde att jag, linus, pontus o 2 till skulle 'rädda' några sällsynta katter som hade extra långa bakben jämfört med andra katter. katterna låg nergrävda mitt ute i en skog, där några kriminella hade gömt dom för vidare försäljning (man tjänade gryymt mycket pengar på att sälja dom!) och det var en farlig buisness. för när vi hade grävt upp alla söta katter med jätte långa bakben xd (inklusive min egen? :S ) så stack vi med bilar till en stuga nånstans, och mitt i natten så kom en skit snygg kille, haha! han knackade på och jag trodde han va våran bundis, fast de va han inte! så han typ tänkte sno alla katter, fast jag skrek massa och slog han. då kom pontus och bakna skiten ur honom och kastade ut han. just då så ficck alla panik och skulle skynda sig där ifrån eftersom att de illegala handlarna hade hittat oss.. men dåå vaknade jag xD



Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0