thats it

nu är skåne veckan klar, imorgon åker vi hem! jag tänker definitivt inte klaga o säga att jag vill stanna längre. jag vill hem till linus! okej det har varit trevligt och soligt här. lite roligt med. idag var jag och mamma i malmö hela dagen! det slutade med att vi kom hem med lite märkeskläder. vi hittade dom på en märkesoutlet. jag fick o köpte en puma tjocktröja, en billabong t-shirt och ett par nya reebok skor! vi köpte en likadan billabong till sara, strumpor till mamma och calvin klein kalsonger till pappa. riktigt nice alltihop.

nu ska jag chilla och glo lite greys (a)
jag längtar tills jag träffar min linus igen<3:*

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Farbrorsfru

Får vi se bild på Stefan i de nya Calvin Klein? :)

2010-07-31 @ 12:32:45
Kommenterat utav*: milla

haha nejdu!

2010-07-31 @ 20:12:49

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0