K i s s i e /VS/ kenza!

.. känns så B! asso hon är bara för överdriven nu, jag har definitivt tröttnat på hennes tjat om utseénde, bröst, naglar och vikt! har inte ni det eller? nja asso haha ärligt, hon känns gammal.
det finns nya bloggare som t.ex isabell, denise osv. de gamla 'drottningarna' kan nu mera vara .. hm, hur ska jag hitta rätt ord? nja men dom är väl inget att ha tkr jag. :)

hehe :p

fast någon som är, och alltid har varit mer än ok är kenza! :) hon är ju iaf sig själv. haha det kanske kissie med är.. fast kenza känns mer riktig. :)

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: emelie

håller med ! :)

2010-07-21 @ 12:57:54
URL: http://emmeznow.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0