jamen dåså

två dagars mys med älsklingen linus pettersson! idag åker vi in till stan, jag ska träffa zhinelle darling och han ska köpa fiskespö. ja o zhinelle kommer nog att fika lite och strosa runt på staden. sedan kanske hem till henne eller mig? funderar på att köpa något riktigt nice på rean! ;)  i morgonbitti åker jag till skåne (det tar fucking 6 timmar med bil! :Sm tur att jag har laddat nder 5 säsonger av greys anatomy ;) )

här får ni tips om vad ni kan köpa på rean, som fortfarande är mode!
- shortsdress
- knyt tröjor (sjukt snyggt)
- smycken i silver!
- basic kläder, som linnen i basfärger osv.
- tighta stuprör till hösten, i mörka färger utan slitningar!


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0