gullunge!

thi linus är så söt!
igår bokade vi biobiljetter inför lördag (i morgon), så vi va tvungna att hämta dom idag.
vi ska se den nya twilight filmen Eclipse! någon som sett den redan?
iaf, han är ju skit gullig och bjuder mig<3, visst är det fint gjort?
ååh älskar gulliga romantiska saker, haha (a).


linus, du är underbar♥









nu tänkte jag somna till 'New moon' och uppdatera mig lite inför bion i morgon, så man inte glömmer någon liten detalj ;). but hmm, what to wear?
vad ska jag ha på mig? haha, hade jag inte tänkt på, och kommer väl inte tänka på så mycket heller. det brukar alltid sluta med att jag bara drar på mig något snyggt som matchar. (eller ibland bara mjukisar, det beror ju på tillfällen osv).. jag har btw kommit in på stylist på gymnasiet, fast jag kanske väljer sam/sam istället.... suck, jobbigt dedär.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0