who knew

haha ja häromdan vare nån som kom fran till mig helt random o sa att jag hade kents skivomslag på min blogg! jag ba whaat?xd de va visst tigern i headern..., jaja skit samma snygg ären iaf? :D tkr jag :*


fick lite oväntade nyheter idag, ni kanske får reda på vad senare, men de va något som gjorde mig ganska upprörd och nervi..


meen vi peppar inför freda/lörda med tjejerna från folkunga!<33 ilys<3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: angelica

?

2010-01-26 @ 21:37:53
URL: http://angelicasofiamagdalenaring.blogg.se/
Kommenterat utav*: Maria

Jag är fan inte någon helt random Milla ;) Det var jag om sa det om kents skivfodral asså haha!

2010-01-28 @ 21:20:44

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0